U bevindt zich op de pagina:

product
bestel

"Veel gestelde vragen over
SkinWhitening leest u hier"

Op deze pagina leest u veel gestelde vragen van klanten over SkinWhitening, uw huid bleken, bestellen, betalen etc. Wij adviseren u eerst deze vragen te bekijken voordat u contact opneemt met de klantenservice. Wellicht staat uw vraag met bijbehorend antwoord hier wel tussen.

  • 100% natuurlijk
  • 30 dagen kuur
  • Snel in huis
  • Veilig betalen
  • Hoge stapelkorting
  • Voor 16:00 besteld is morgen in huis
  • Goedkoper en veiliger dan cosmetische producten

Waar kan ik SkinWhitening kopen?

U kunt SkinWhitening online bestellen o.a. op deze officiële website van SkinWhitening. Daarnaast kunt u het product ophalen bij ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, u heeft geen account nodig om SkinWhitening te kunnen bestellen. U kunt op het bestelformulier gewoon uw gegevens invullen en direct bestellen.

Kan ik SkinWhitening verkopen in mijn winkel?

Wilt u SkinWhitening verkopen in uw (online) winkel en bent u geïnteresseerd in een grotere afname? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe werkt het bestellen van SkinWhitening?

Wanneer u SkinWhitening online wilt bestellen kunt u op de bestelpagina een keuze maken en uw gegevens invullen. Na een succesvolle betaling zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verzenden.

Wat zijn de verzendkosten voor SkinWhitening?

Voor de verzending van SkinWhitening betaalt u binnen Nederland €3,50 en buiten Nederland €4,50.

Hoe kan ik SkinWhitening betalen?

Wanneer u online bestelt kunt u een keuze maken uit een van de veilige betaalmethoden die door ons worden aangeboden. Personen met een Nederlands bankrekeningnummer kunnen betalen via: iDeal, PayPal, Creditcard en overboeking op ons bankrekeningnummer. Personen met een Belgisch bankrekeningnummer kunnen betalen via Creditcard, PayPal, eMaestro, Bancontact/Mister Cash en overboeking op ons bankrekeningnummer.

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, het is niet mogelijk om SkinWhitening in termijnen te betalen. Pas wanneer het volledige bedrag op onze bankrekening staat zullen wij de bestelling verzenden.

Wanneer moet ik betalen?

Kiest u voor overmaken op ons bankrekeningnummer dan zullen wij u, wanneer u nog niet betaald heeft, na een aantal dagen een betalingsherinnering versturen per e-mail. Deze herinnering zullen wij in de meeste gevallen slechts 2 keer versturen. Wanneer u vervolgens niet betaalt gebeurd er niets. Uw bestelling blijft bij ons in het systeem maar uw bestelling wordt niet verzonden zolang u niet betaald heeft. Kiest u voor een van de overige betaalmethoden dan zult u de betaling direct moeten voltooien. Pas als dit is gebeurd, zullen wij uw bestelling bevestigen en verwerken.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Wanneer u wenst dat uw bestelling op een ander adres wordt bezorgd kunt u op het bestelformulier gewoon het desbetreffende adres invullen. Uw bestelling wordt dan daar bezorgd.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Als uw betaling goed gegaan is zult u per e-mail een bevestiging van uw bestelling ontvangen. Deze bevestiging is een teken dat uw bestelling goed bij ons is doorgekomen. Let op: vaak komt de bevestiging van uw bestelling in de map met ongewenste e-mail terecht. Controleer deze dus ook goed wanneer u uw bevestiging nog niet binnen denkt te hebben. Kunt u de bevestigingsmail echt niet vinden en twijfelt u of uw bestelling goed is doorgekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer de betaling voltooid en betaald is, is het niet mogelijk meer om uw bestelling te annuleren.

Wat zijn de gegevens die ik nodig heb voor overmaken op het bankrekeningnummer?


In de bevestigingsmail die wij u toezenden staan onze bankgegevens én het bedrag dat u dient over te maken. Wij verzoeken u uw bestelnummer in de omschrijving te vermelden. Hieronder vindt u nogmaals onze gegevens:

Voor Nederland
Bank: ABN AMRO
Bankrekeningnummer: 53.72.40.853
IBAN/SEPA: NL50ABNA0537240853


Bank: ING Bank
Bankrekeningnummer: 46.20.326
IBAN/SEPA: NL43INGB0004620326


Voor België
Bank: KBC Bank
Bankrekeningnummer 7350-2008-6159
IBAN/SEPA: BE84735020086159


In te vullen gegevens
Ten name van: Klemans Groep B.V.
Plaats: Medemblik, NH (Nederland)
Onder vermelding van: Uw bestelnummer

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?

Het komt vaak voor dat de bevestigingsmail van uw bestelling in de map met ongewenste e-mail terecht komt. Wij adviseren u daarom deze altijd eerst te bekijken. Kunt u de bevestigingsmail toch niet vinden? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?

Wanneer u een bestelling plaatst maar de betaling nog niet door ons ontvangen is ontvangt u automatisch een betalingsherinnering. U kunt het bedrag alsnog aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben zal de bestelling verwerkt worden.
Bij een overboeking via de bank kan het zijn dat deze automatische herinnering en de verwerking van uw betaling elkaar kruizen. In uw orderbevestiging vindt u een link om de status van uw bestelling te bekijken.
Heeft u per ongeluk twee orders aangemaakt en er één betaald, dan zult u van de andere order een herinnering ontvangen. Deze kunt u negeren.
Wilt u afzien van de bestelling? Wanneer de betaling niet voldaan wordt zal de bestelling geannuleerd worden, u kunt deze herinnering dan dus negeren.

Ik heb geen Track and Trace code ontvangen

In de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft staat een link om de status van uw bestelling te bekijken. Op deze pagina vindt u ook de track and trace code.