U bevindt zich op de pagina: FAQ

product
bestel

"Veel gestelde vragen over
SkinWhitening leest u hier"

Op deze pagina leest u veel gestelde vragen van klanten over SkinWhitening, uw huid bleken, bestellen, betalen etc. Wij adviseren u eerst deze vragen te bekijken voordat u contact opneemt met de klantenservice. Wellicht staat uw vraag met bijbehorend antwoord hier wel tussen.

  • 100% natuurlijk
  • 30 dagen kuur
  • Snel in huis
  • Veilig betalen
  • Hoge stapelkorting
  • Voor 16:00 besteld is morgen in huis
  • Goedkoper en veiliger dan cosmetische producten

Vragen over een donkere huid bleken

Hoe werkt het bleken van de huid precies?
Pigment zorgt er normaal gesproken voor dat de huid donkerder kleurt. Natuurlijke ingrediënten in SkinWhitening tabletten remmen de aanmaak van melanine in het lichaam en verminderen de activiteit van het enzym tyrosinase. Hierdoor wordt minder pigment gevormd en zal de huid dus lichter worden. Tevens wordt de bloedsomloop in de huid gestimuleerd waardoor nieuwe, lichtere huidcellen zullen worden aangemaakt. Deze nieuwe lichte huidcellen zullen zich vermengen met de andere huidcellen waardoor een egale, lichtere huidskleur ontstaat.

Hoe kun je donkere plekken in de huid lichter maken?
SkinWhitening is tevens de bestellen in combinatie met Sterwit Skin crème. Geadviseerd wordt deze crème in combinatie met SkinWhitening tabletten te gebruiken wanneer u donkere vlekken op de huid wilt bleken. Het resultaat zal dan nog beter zijn!

Is het bleken van de huid niet gevaarlijk?
Het bleken van de huid met SkinWhitening is absoluut niet gevaarlijk. SkinWhitening is samengesteld uit 100% natuurlijke ingrediënten, welke een verzorgende werking hebben op de huid. De inname van deze natuurlijke ingrediënten brengt geen schade toe aan de huid of het lichaam.

Wat zijn redenen om de huid te bleken?
Mensen kunnen verschillende redenen hebben om de huid te bleken. Sommigen vinden de eigen huidskleur te donker, anderen hebben op bepaalde delen van het lichaam donkerdere vlekken en willen graag van deze donkere vlekken af en een egale huidskleur hebben. SkinWhitening kan gebruikt worden voor beide doeleinden.

Vragen over natuurlijke huidverbetering

Hoe werkt het verbeteren van de huid precies?
Het verbeteren van de kwaliteit en uitstraling van de huid met SkinWhitening werkt als volgt: SkinWhitening pakt de oorzaken van een 'slechte huid' aan. Natuurlijke ingrediënten in SkinWhitening helpen de huid te beschermen én stimuleren het herstel van de huid en hebben een verzorgende en verstevigende werking op de huid. SkinWhitening stimuleert tevens een gezond immuunsysteem waardoor de huid sneller en beter herstelt. Ook helpt SkinWhitening de vochtbalans en elasticiteit van de huid te herstellen en stimuleert het de aanmaak van collageen. Deze effecten zorgen voor een gladde, strakkere en egale huid.

Wat zijn redenen om de huid te verbeteren?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom iemand de huid wil verbeteren. Zo kan het zijn dat iemand door het ouder worden een slechtere huid heeft gekregen, ten gevolgen van acne geen mooie, egale huid meer heeft of dat door een andere oorzaak 'huidveroudering' is opgetreden.

Hoe ontstaat huidveroudering?
Naarmate we ouder worden verandert onze huid. De huid is opgebouwd uit verschillende lagen. Iedere laag heeft zijn eigen functie. Tijdens het verouderen van de huid neemt de werking hiervan af.

Biedt SkinWhitening bescherming tegen de zon?
De natuurlijke ingrediënten in SkinWhitening bieden een lichte bescherming tegen UV-straling vanuit de zon. We raden aan altijd een goede zonnebrandcrème te gebruiken voor extra bescherming.

Hoe kun je littekens verminderen?
SkinWhitening kan je helpen het litteken te verminderen. De natuurlijke ingrediënten in SkinWhitening stimuleren een gezond immuunsysteem waardoor de huid sneller en beter herstelt. Ook helpt SkinWhitening de vochtbalans en elasticiteit van de huid te herstellen en stimuleert het de aanmaak van collageen. Deze effecten zorgen voor een gladde, strakkere en egale huid.

Vragen over SkinWhitening

Voor wie is SkinWhitening geschikt?
SkinWhitening is geschikt voor volwassen mannen en vrouwen vanaf 18 jaar. Gebruik SkinWhitening niet wanneer u zwanger bent, zwanger wilt worden of borstvoeding geeft. Houd het product buiten het bereik van kinderen. Twijfelt u over het gebruik van SkinWhitening? Neem dan contact op met uw arts.

Is het gebruik van SkinWhitening veilig?
Ja het gebruik van SkinWhitening is volledig veilig en verantwoord. Het product is samengesteld uit 100% natuurlijke ingrediënten. De inname hiervan is niet schadelijk voor het lichaam en geeft geen negatieve bijwerkingen.

Is het effect van SkinWhitening blijvend?
Het effect van SkinWhitening, na het gebruik van 3 kuren achtereenvolgens, is blijvend. Gebruikt u minder dan 3 kuren dan is het mogelijk dat het bereikte effect van SkinWhitening na een bepaalde periode minder wordt. U kunt dan het beste nog eens een of meerdere kuren gebruiken.

Hoelang moet ik SkinWhitening gebruiken totdat het effect heeft?
Voor een optimaal resultaat adviseren wij u 3 kuren achtereenvolgens te gebruiken. Na het volgen van 1 kuur van 30 dagen zult u in de meeste gevallen al wel resultaat zien.

Hoelang mag ik SkinWhitening maximaal gebruiken?
U kunt SkinWhitening zolang gebruiken als u zelf wilt. Langdurige inname van de natuurlijke ingrediënten in SkinWhitening heeft geen negatieve gevolgen op uw lichaam en gezondheid.

Hoeveel tabletten moet ik per dag slikken?
Wij adviseren u dagelijks 2 tabletten in te nemen. Voor een optimale werking adviseren wij u de tabletten verdeeld over de dag in te nemen. Bij voorkeur 1 tablet 's ochtends en 1 tablet 's avonds. Neem niet meer dan 3 tabletten per dag in.

Werkt SkinWhitening verslavend?
Nee, SkinWhitening bevat geen ingrediënten die een verslavende werking hebben.

Mag ik SkinWhitening gebruiken in combinatie met andere middelen en/of medicijnen?
In principe heeft het gebruik van SkinWhitening geen nadelig effect op de werking van andere middelen. Twijfelt u over het gebruik van SkinWhitening? Neem dan contact op met uw arts.

Waar wordt SkinWhitening gemaakt?
In Nederland worden de natuurlijke ingrediënten van SkinWhitening samengevoegd tot tabletten en verpakt in potten van 60 tabletten.

Hoelang kan ik SkinWhitening bewaren na het openen?
Op de verpakking van SkinWhitening is de uiterste houdbaarheidsdatum vermeld. Fabrikanten zijn verplicht om op hun etiket aan te geven tot wanneer een product geschikt is voor consumptie.

Wordt SkinWhitening vergoed door mijn verzekering?
Nee, SkinWhitening is geen geneesmiddel en wordt daarom niet vergoed door uw verzekering.

Biedt SkinWhitening bescherming tegen de zon?
De natuurlijke ingrediënten in SkinWhitening bieden een lichte bescherming tegen UV-straling vanuit de zon. We raden aan altijd een goede zonnebrandcrème te gebruiken voor extra bescherming.

Vragen over SkinWhitening bestellen en kopen

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen op de website en bestelpagina zijn inclusief BTW.

Waar kan ik SkinWhitening kopen?
U kunt SkinWhitening online bestellen o.a. op deze officiële website van SkinWhitening. Daarnaast kunt u het product ophalen bij ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, u heeft geen account nodig om SkinWhitening te kunnen bestellen. U kunt op het bestelformulier gewoon uw gegevens invullen en direct bestellen.

Kan ik SkinWhitening verkopen in mijn winkel?
Wilt u SkinWhitening verkopen in uw (online) winkel en bent u geïnteresseerd in een grotere afname? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe werkt het bestellen van SkinWhitening?
Wanneer u SkinWhitening online wilt bestellen kunt u op de bestelpagina een keuze maken en uw gegevens invullen. Na een succesvolle betaling zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk verzenden.

Wat zijn de verzendkosten voor SkinWhitening?
Voor de verzending van SkinWhitening betaalt u binnen Nederland €3,50 en buiten Nederland €4,50.

Hoe kan ik SkinWhitening betalen?
Wanneer u online bestelt kunt u een keuze maken uit een van de veilige betaalmethoden die door ons worden aangeboden. Personen met een Nederlands bankrekeningnummer kunnen betalen via: iDeal, PayPal, Creditcard en overboeking op ons bankrekeningnummer. Personen met een Belgisch bankrekeningnummer kunnen betalen via Creditcard, PayPal, eMaestro, Bancontact/Mister Cash en overboeking op ons bankrekeningnummer.

Kan ik in termijnen betalen?
Nee, het is niet mogelijk om SkinWhitening in termijnen te betalen. Pas wanneer het volledige bedrag op onze bankrekening staat zullen wij de bestelling verzenden.

Wanneer moet ik betalen?
Kiest u voor overmaken op ons bankrekeningnummer dan zullen wij u, wanneer u nog niet betaald heeft, na een aantal dagen een betalingsherinnering versturen per e-mail. Deze herinnering zullen wij in de meeste gevallen slechts 2 keer versturen. Wanneer u vervolgens niet betaalt gebeurd er niets. Uw bestelling blijft bij ons in het systeem maar uw bestelling wordt niet verzonden zolang u niet betaald heeft. Kiest u voor een van de overige betaalmethoden dan zult u de betaling direct moeten voltooien. Pas als dit is gebeurd, zullen wij uw bestelling bevestigen en verwerken.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Wanneer u wenst dat uw bestelling op een ander adres wordt bezorgd kunt u op het bestelformulier gewoon het desbetreffende adres invullen. Uw bestelling wordt dan daar bezorgd.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Als uw betaling goed gegaan is zult u per e-mail een bevestiging van uw bestelling ontvangen. Deze bevestiging is een teken dat uw bestelling goed bij ons is doorgekomen. Let op: vaak komt de bevestiging van uw bestelling in de map met ongewenste e-mail terecht. Controleer deze dus ook goed wanneer u uw bevestiging nog niet binnen denkt te hebben. Kunt u de bevestigingsmail echt niet vinden en twijfelt u of uw bestelling goed is doorgekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer de betaling voltooid en betaald is, is het niet mogelijk meer om uw bestelling te annuleren.

Wat zijn de gegevens die ik nodig heb voor overmaken op het bankrekeningnummer?
In de bevestigingsmail die wij u toezenden staan onze bankgegevens én het bedrag dat u dient over te maken. Wij verzoeken u uw bestelnummer in de omschrijving te vermelden. Hieronder vindt u nogmaals onze gegevens:

Voor Nederland
Bank: ABN AMRO
Bankrekeningnummer: 53.72.40.853
IBAN/SEPA: NL50ABNA0537240853


Bank: ING Bank
Bankrekeningnummer: 46.20.326
IBAN/SEPA: NL43INGB0004620326


Voor België
Bank: KBC Bank
Bankrekeningnummer 7350-2008-6159
IBAN/SEPA: BE84735020086159


In te vullen gegevens
Ten name van: Klemans Groep B.V.
Plaats: Medemblik, NH (Nederland)
Onder vermelding van: Uw bestelnummer

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?
Het komt vaak voor dat de bevestigingsmail van uw bestelling in de map met ongewenste e-mail terecht komt. Wij adviseren u daarom deze altijd eerst te bekijken. Kunt u de bevestigingsmail toch niet vinden? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?
Wanneer u een bestelling plaatst maar de betaling nog niet door ons ontvangen is ontvangt u automatisch een betalingsherinnering. U kunt het bedrag alsnog aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben zal de bestelling verwerkt worden.
Bij een overboeking via de bank kan het zijn dat deze automatische herinnering en de verwerking van uw betaling elkaar kruizen. In uw orderbevestiging vindt u een link om de status van uw bestelling te bekijken.
Heeft u per ongeluk twee orders aangemaakt en er één betaald, dan zult u van de andere order een herinnering ontvangen. Deze kunt u negeren.
Wilt u afzien van de bestelling? Wanneer de betaling niet voldaan wordt zal de bestelling geannuleerd worden, u kunt deze herinnering dan dus negeren.

Ik heb geen Track and Trace code ontvangen
In de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft staat een link om de status van uw bestelling te bekijken. Op deze pagina vindt u ook de track and trace code.

Vragen over de levering en retourneren van uw bestelling

Is mijn bestelling al onderweg?
Wanneer u op werkdagen vóór 16:00 uur besteld én betaald heeft wordt uw bestelling nog diezelfde dag verzonden. Bestelt u na 16:00 uur? Dan zal uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden worden.

Door wie wordt de levering van mijn bestelling verzorgd?
Wij verzenden uw bestelling naar PostNL. PostNL verzorgd de levering van uw bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer u op werkdagen vóór 16:00 uur bestelt dan wordt uw bestelling meestal de volgende dag al geleverd. Woont u in België, dan duurt dit meestal 2 dagen. Woont u elders? Dan kan het nog een aantal dagen langer duren.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Wij hebben geen inzicht in de tijd wanneer uw bestelling geleverd wordt. Na de verzending van uw bestelling door ons, ligt de levering in handen van PostNL.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Nee, dit is niet mogelijk. Wanneer u niet thuis bent op het moment van levering kunt u wél via de website van PostNL een voorkeur aangeven qua tijd en datum wat betreft het volgende moment van levering.

Ik was niet thuis op het moment van levering, wat nu?
De postbode zal in het geval u niet thuis bent een briefje achterlaten met de mogelijkheid een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.

Kan ik producten ruilen of retourneren?
Het retourneren van intieme producten is niet mogelijk.

Ik heb het verkeerde product ontvangen? Kan ik dit retourneren?
Wanneer u een verkeerd product geleverd heeft gekregen kunt u dit kosteloos retourneren via ons antwoordnummer. Wij zullen daarna zo spoedig mogelijk het juiste product naar u toe sturen. Heeft u een verkeerd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.